Den 12. Cíl v CP2 – 500 mil

Den 12. – ráno jsem si přivstal a už v 5:30 jsem byl na kole. Přímo od dveří jsem si na rozehřátí užil soupání na Klepáč, asi 300m výškových.

Šlo to pomalu, ale třeba to bylo i tím, že do CP2 jsem měl už jen 75km a počítal jsem každý metr… 🙂 Už pár dní zpátky jsem se rozhodl v CP2 skončit a dát tak “500 mil”. Je to 840km převážně těžkým terénem a další pokračování mi nedávalo smysl.

Dnes jsem ujel 77km a nastoupal 1732m.

Do cíle/CP2 jsem dojel odpoledne před půl čtvrtou. Výsledný čas mám 11 dní a 20 minut 🙂

Po krátkých formalitách jsem pokračoval rovnou na vlak a možná budu někdy kolem jedenácté doma.

Kolo i já jsme přežili 500 mil bez újmy. Jsem unavený, ale kdybych měl zítra sednout na kolo a šlapat dál, tak můžu. Na kole se nic nepodělalo, teda krom pedálu hned po startu. Jinak brzdy brzdí, řetěz je KO po 800km stejně jako bych na něm jezdil doma po lese 🙂 Na kole jsem nepoužíval duše, defekt nebyl. Jestli jsem někde nabral do pláště trn, tak to mlíko zalepilo a já o tom ani nevím.